Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options

Dear visitor, welcome! Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account
  1. Dashboard
  2. Members
    1. Recent Activities
    2. Users Online
    3. Team
    4. Search Members
  3. Forum
  4. Donations
  • Login
  • Register
  • Search
  1. Dashboard
  2. Members
    1. Recent Activities
    2. Users Online
    3. Team
    4. Search Members
  3. Forum
  4. Donations
  1. Dashboard
  2. Members
    1. Recent Activities
    2. Users Online
    3. Team
    4. Search Members
  3. Forum
  4. Donations
  1. Renaultforum.net
  2. Members
  3. Cooh

Posts by Cooh

  • Sitze klemmt

    • Cooh
    • March 16, 2024 at 2:25 PM

    Habe in meinem Renault Master, den Fahrersitz demontiert und ihn ein paar Tage später wieder montiert. Nun lässt sich der Sitz nicht mehr nach oben/unten bewegen mit dem Hebel auf der linken Seite des Sitzes.

    Hebel lässt sich nicht mehr ganz durchdrücken und klemmt irgendwie fest. Habe ihn wieder demontiert, aber nichts gesehen...

    Hatte auch schon jemand das selbe Problem?

Donations

Annual (2026)

53 %

53% (106.00 from 200 EUR)

Donate now
  1. Privacy Policy
  2. Legal Notice
Powered by WoltLab Suite™